reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Jarab

Martin Jarab

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som začiatočník, čo hladá stále odpovede...... Zoznam autorových rubrík:  Moje názory na školstvoSúkromnéŠkolské projektyNezaradené

reklama

Súkromné

Môj sused

Martin Jarab

Môj sused

Ahoj,,,Tak ako, priniesol som Ti štastie na skúške?'' pýta sa ma veselým hlasom sused...Je to starší pán na predčasnom dôchodku....  ,,Viete, že áno " nesmelo odpovedám....Rýchlo sa ponáhľam cestou do výťahu...  Neviem, možno je to rokmi, čo vo mne  zabila obyčajnú veselosť z nezáväzného rozhovoru... Po milom slove, som nedôverčivý a podozrievavý... Už viem, čo urobím zajtra...  Pozvem môjho suseda na pivo...

  • 6. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 977x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu