reklama

Moje učiteľské nebo

Nikdy som neveril, že učím dobre...Skôr byť prísnejší a viac dubať...Kreslil som obrázky a pomocou nich vysvetľoval....Veril som,že lepšie raz vidieť ako sto -krát písať... Až raz prišiel mi e-mail..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

,,Dobrý deň pán učiteľ len tak Vám píšem ,že som dostal body za aktivitu na hodine geografie, tak som si hneď na Vás spomenul ako sme to brali a ako ste to super vysvetlovali. A tie body som dostal len vďaka Vám :D. Tak Vám veľmi pekne ďakujem. Čoby som dal za to aby ste nás znovu učili.,,

Martin Jarab

Martin Jarab

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som začiatočník, čo hladá stále odpovede...... Zoznam autorových rubrík:  Moje názory na školstvoSúkromnéŠkolské projektyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu