reklama

Generácia Z- stratená generácia?

Doba sa zmenila, ľudia rýchlejšie rozprávajú , zvádzajú i rozvádzajú sa...Sme flexibilnejší, náročnejší ale smutnejší... Vitajte v dobe , v ktorej raste generácia Z....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

1. 1. Som stále online...

Musím byť online aspoň cez mobil a checkovať fejsbučik , kašlem na to čo učka vraví. Táak, ešte hodím novú fotečku upravenú vo photoshope a je to J .

2. 2. Google mi poradí vo všetkom

Ty kokso, že cítať knihu , kašlem na ňu. Googlik pomôže ... ctrl c i ctrl v. Hmm, len všetko čo je na webe je pravda...

3. 3. Robím všetko naraz...

Tak a ideme robiť ten referát...Počkaj v jednom okne otvoríme fejsbučík (kamoška je online, hodíme reč), v druhom stránočku s referátmi a niekde musím kuknúť mail, no nie? Ty brďo, už je polnoc a ja som len v polke....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4. 4. Virtuálne priateľstvá...

Kiku, čo som stretol na díze dáme žiadosť o priateľstvo...Učka, čo ma učí neminu, je sympoška, dáme žiadosť o priateľstvo...

5. 5. Všetkého mám dostatok a chcem to hneď!

Musím matke povedať o nový iPhone, akurát je v predaji.. Treba aj nové boty..Niečo si požičiam, neviem ako to vrátim, aj zajtra je deň.

6. 6. Nemám mobil, nemám život...

Kde mám mobil? Bože ,cítim sa ako keby mi odťali ruku! Nie som online, som mŕtvy!

P.S.

Neustálím používaním internetového vyhľadávača na hľadanie hotových riešení prichádza náš mozog o tvorivosť a obrazotvornosť. Postupne stráca schopnosť zadržiavať informácie a atrofuje…Cítite to???

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7.

Martin Jarab

Martin Jarab

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som začiatočník, čo hladá stále odpovede...... Zoznam autorových rubrík:  Moje názory na školstvoSúkromnéŠkolské projektyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu